Hírek
2012. Március 10. 14:15, szombat |
Belföld
Forrás: mno.hu / Automobil
Kilenc év után frissült a Rolls-Royce Phantom
Bemutatása után kilenc évvel hajtotta végre az első frissítést a Phantomon a Rolls-Royce.
Meglepetéssel készült a Genfi Autószalonra a Rolls-Royce, a luxusmárka frissítést hajtott végre a komplett Phantom sorozaton. Most először változtattak a Phantom külsején, pedig a szedán már 2003 óta a piacon van. A kabrió 2007-ben, a kupé 2008-ban csatlakozott a kínálathoz.
A fényszórókat LED-es egységekre cserélték, alájuk a kerek lámpák helyett vékony nappali fénycsíkokat szereltek. Emellett az első és hátsó lökhárító alsó részét dolgozták át a dizájnerek. Az utastérben új a navigációs rendszer, amely nagyobb, 8,8 colos kijelzőn jeleníti meg adatait.
A hajtáslánc új nyolcfokozatú automata váltóval és hátsó differenciálművel frissült. A V12-es fogyasztása tíz százalékkal, a kilométerenkénti szén-dioxid-kibocsátás 388-ról 347 grammra csökkent.
Automobil / mno
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 09. 13:28, csütörtök | Belföld
Gulyás Gergely: Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen
Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen az országba - jelentette ki a Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki Kormányinfón, Budapesten.
2024. Május 09. 09:39, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor fogadta az állami látogatásra Magyarországra érkező kínai államfőt
Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren fogadta Hszi Csin-pinget, a Kínai Népköztársaság elnökét és házastársát
2024. Május 08. 15:10, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: a Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának
A Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának a következő évek globális fejlesztési stratégiájában - írta a külgazdasági és külügyminiszter szerdán a Facebook-oldalán.
2024. Május 08. 10:19, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra
Egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra, egyre több magyar vállalat kereskedik kínai partnerekkel, nő a turisztikai forgalom és egyre több hallgatót fogadnak kölcsönösen egyetemeink